Innan du beställer ber vi dig läsa igenom våra köpvillkor.
» Köpa produkter
För att handla väljer du först en varugrupp på vänster sida.
Längst upp till höger på sidan finns en varukorg, där de varor du valt samlas.
Varje produkt i varugruppen har en köpknapp. När du klickar på den läggs den aktuella
produkten till i din varukorg.
» Öka antalet produkter
Klicka en gång till på knappen och värdet ökar från 1 till 2. Klicka till önskat antal.
Antalet och prisuppgifter ändras automatiskt i varukorgen.
Om du klickar på mer info om en produkt finns där till vänster om köpknappen en antalsruta.
Antalet är som standard alltid ett. Där kan du själv ändra värdet i antalsrutan i stället för att klicka
många gånger på köpknappen.
» Ändra antalet i varukorgen
Markera produkten i din varukorg med musmarkören och klicka på - (minus)
respektive + (plus) för att öka och minska antalet produkter. Antalet ökar och
minskar med en produkt per "klick". Om antalet blir noll försvinner produkten
ur varukorgen. Du kan även direkt skriva rätt antal i antalsfältet.
» Beställa produkterna
När du handlat färdigt och vill skicka iväg din beställning klickar du på knappen
Lastbilssymbolen längt upp till höger. Där väljer du först Betalsätt och sedan du fyller i
dina adressuppgifter. Flera fält i orderformuläret är obligatoriska och går inte att lämna tomma.
Om du däremot handlat tidigare av oss och kan ditt kundnummer, räcker det att du anger
kundnummer, mobilnummer och e-postadress.
Du måste också välja betalningssätt. Som standard är det valt förskottsbetalning.
Vi levererar givetvis inte tobaksprodukter till dig som är under 18 år.
Om du uppger en felaktig ålder är det DU som blir åtalsskyldig om
det skulle bli en rättssak! Vi anmäler alla falska beställningar till
Polis och din Internetleverantör. Alla IP-adresser loggas av vårt
beställningsformulär.
-Om du väljer Postförskott så får du betala ordersumman när du hämtar ut paketet.
-Om du väljer Svea checkout kan du välja mellan att betala mot faktura eller direkt via din internetbank.
-Om du väljer Förskottsbetalning betalar du över din internetbank manuellt efter att du
slutfört din beställning. Precis som när du betalar en vanlig räkning så anger du
vårt BG 5711-7863 och anger ditt orderbekräftelsenummer (OCR) som referens
och ordersumman som belopp. Din beställning levereras då först när ordersumman syns på vårt konto.
-Om du väljer Swish betalar du manuellt med din Swish-app efter att du slutfört din beställning.
Du uppger samma information som när du betalar till vårt BG. Vårt Swish-nummer är: 123 47 17 260.
Om du beställer från en dator, kommer det upp en QR-kod på skärmen när beställningen är klar.
Skannar du den med din Swish-app, fylls all information i automatiskt
Orderformuläret har även ruta där du kan lämna meddelande till oss.
Orderformuläret skickas sedan som e-post till vår kundtjänst.
Var mycket noga och kontrollera mailadressen innan du klickar på
knappen "skicka beställning". Felaktig mailadress innebär att du inte kommer att
få din beställning. Vi ser därför att ni helst inte använder hotmailadresser.
Du får ett automatiskt ordererkännande till den mailadress du angivit.
Ordern är alltså ännu inte manuellt kontrollerad.
Om du inte fått ett ordererkännande inom en timme. Eller om du i efterhand
upptäcker ett fel i din beställning, ber vi dig skicka ett mail till vår kundtjänst.
Dessa mail besvaras vanligtvis på kvällstid.
Samtliga falska beställningar anmäls till Polis och din Internetleverantör!
För beställningar som inte hämtas ut, debiteras en avgift på 250:00!
OBS! Både brev och paket ligger bara kvar i två veckor innan de går i retur!
Naturkonsult AB / Tilbudet. Harstigen 20. 311 41 Falkenberg
Hemsida: www.tilbudet.nu
E-post:handla-hos@tilbudet.nu